Kalendarium Kiedy
W 2 kinach
Paryż, maj 1968: 9-letni chłopiec jest podekscytowany możliwością spędzenia kilku dni z dziadkami w ich wiekowym mieszkaniu. Dołączają do nich dwaj żywiołowi wujkowie - artysta plastyk i aspirujący intelektualista oraz prababcia z Odessy. W tym samym czasie rodzice chłopca biorą udział w historycznych protestach. Podczas gdy sytuacja w kraju wywraca się do góry nogami, ekscentryczna rodzina zostaje zmuszona do konfrontacji z przeszłością.
W 3 kinach
Najnowszy film Michaela Dwecka i Gregory'ego Kershawa, twórców uwielbianych i nagradzanych na całym świecie Truflarzy.Tym razem reżyserzy przenoszą nas do dzikich krajobrazów północno-zachodniej Argentyny, gdzie zagłębiamy się w życie gauchos — ludzi, którzy żyją według własnych zasad, z dala od współczesnego świata, czerpiąc radość z prostego życia. Podnosząca na duchu opowieść o wolności, pasji i niezwykłej więzi między człowiekiem a naturą. Piękny, szczery, autentyczny film, który pozwala się na chwilę zatrzymać i docenić życie.
W 1 kinie
Jak nakazuje tradycja, kiedy czarownica osiąga wiek 13 lat, musi opuścić rodzinny dom i zamieszkać w obcym mieście, które nie posiada własnej czarownicy. Kiki wsiada więc na miotłę i wraz z Jiji – gadającym kotem o sarkastycznym poczuciu humoru – wyrusza w nieznane. Początki nie są łatwe. Osiedla się w miejscu, gdzie nikogo nie zna i zdana jest wyłącznie na siebie. Z czasem jednak wszystko zdaje się powoli układać. Kiki zdobywa zaufanie i życzliwość mieszkańców miasta, a szczególną sympatią darzy ja pewien chłopiec... Na życie nasza mała czarownica zarabia doręczając ekspresowo przesyłki (oczywiście przy użyciu miotły). Niestety w pewnym momencie kończy się dobra passa – Kiki traci swoje magiczne zdolności...
W 1 kinie
W świecie, w którym szybciej przesuwa się palcem po ekranie smartfona niż myśli, pojawia się ktoś, kto ma jasny plan na życie. Carlo Acutis. Nastolatek. Influencer. Mistyk.W filmie śledzimy grupę amerykańskich licealistów, którzy wyruszają do Włoch, by odwiedzić grób Carla. Jest jeden haczyk. Na dwa tygodnie muszą zostawić telefony w domu. Ta przygoda staje się doświadczeniem, które zmienia sposób ich myślenia i spojrzenia na życie.Historia młodych pielgrzymów była bodźcem do postawienia ważnych pytań o to, jak technologia wpływa na nas? Co dzieje się z człowiekiem w świecie nieustannego połączenia z siecią? Na tle tych rozważań pojawia się Carlo – nastolatek, który dostrzegał więcej niż całe pokolenie zatopione w ekranach. I który miał odwagę żyć inaczej.Dziś Carlo Acutis staje się jednym z najszybciej zyskujących popularność świętych. Jego świadectwo porusza serca młodych, a on nie tylko inspiruje, lecz także staje się duchowym przewodnikiem pokolenia żyjącego w cyfrowym świecie.W filmie występują rodzice Carla, przyjaciele oraz ci, którzy doświadczyli duchowej przemiany dzięki jego świadectwu. Głos zabierają również znane postacie Kościoła katolickiego i eksperci od nowych technologii, proponując młodym – za Carlem Acutisem – konkretny model życia w świecie cyfrowym: świadomy, wolny i pełen wartości.
W 1 kinie
Film opowiada historię Jima inspektora przyrody który wraz z synem Steve'em przybywa do pewnej miejscowości aby przeprowadzić badania geologiczne i oszacować możliwość eksploatacji złóż minerałów. Jej wyniki są druzgocące i wskazują na duże zagrożenie dla środowiska w przypadku rozpoczęcia eksploatacji. Korporacja, która wysłała Jima wysyła Doca, który ma skłonić Jima do zmiany ekspertyzy i zapobiec jej ujawnieniu. Jim odkrywa zmowę pomiędzy miejscową czarownicą Altą i tajemniczym chińczykiem, którzy chcą zabić tytułowego Białego Smoka. Jest to biały koń, przyjaciel niewidomej dziewczynki Jewel, który w jaskini w sercu niedostępnych gór przemienia się w Białego Smoka. Jewel przed laty została porwana przez czarownicę Altę, ponieważ potrzebna była jej zdolność dziewczynki do przywoływania Smoka. Razem z chińczykiem, Alta uknuła plan zabicia Smoka, wydarcia mu serca dającego wieczną młodość i zagarnięcia kosztowności z jaskini. Wszystko sensacyjnie i szczęśliwie kończy się w finale wewnątrz jaskini. Ostatecznie Jim wyjeżdża z Jewel, która odzyskuje wzrok. Potem w blasku fleszy, na konferencji prasowej Jim ujawnia plany Korporacji i udaremnia je. To film raczej dla dzieci, o infantylnej i mocno naciąganej fabule, z bajkowym, tajemniczym nastrojem i niezłą obsadą.
W 1 kinie
Co zrobić, gdy nie można mieć Indiany Jonesa? Wziąć Kolbergera, gumowego węża i ruszyć z kamerą do Wietnamu. W czerwcu w KNH zobaczycie filmy, które udowadniają, że Hollywood w wersji PRL-owskiej było równie szalone, co twórcze. Czasem zabawne, czasem kuriozalne, ale zawsze na miarę naszych możliwości. Pod koniec lat 80. nie tylko w kinach wieje nudą – cały kraj tonie w marazmie. Brakuje mięsa, brakuje dolarów, brakuje Spielberga. A skoro nie da się go sprowadzić, trzeba zrobić go samemu. W Nowych Horyzontach przypomnimy Wam, jak wyglądało Hollywood kręcone z drugiego obiegu – z kartonowymi rekwizytami, pomocą bratniego ZSRR i scenariuszami, które z logiką miały tyle wspólnego, co smok z papier mâché z CGI. W ramach przeglądu Hollywood w PRL pokażemy cztery filmy, które próbowały konkurować z zachodnią rozrywką – a dziś są świadectwem nie tylko nieposkromionej filmowej wyobraźni, ale też stanu ducha epoki. Próby podłączenia się do międzynarodowych trendów – kina Nowej Przygody, science fiction, fantasy czy superbohaterszczyzny – filtrowane przez ograniczenia techniczne, budżetowe i cenzuralne, dały efekt, którego nie da się podrobić: osobliwy miks brawury, amatorstwa i geniuszu spod lady. W tamtym czasie nawet krasnoludki miały już dość. Z mikroświata Szuflandii chciały się wydostać równie mocno, jak widzowie z codzienności PRL-u. „Kingsajz” Juliusza Machulskiego, nakręcony w szczycie jego twórczej formy, to jedno z niewielu popowych science fiction, które jednocześnie śmieszy, trafnie diagnozuje system i do dziś działa jak metaforyczny młotek. Bo choć świat przedstawiony toczy się na granicy bajki i groteski, to jego logika – podporządkowana regułom władzy, przywileju i cenzury – jest boleśnie znajoma. I, co może bardziej niepokojące, wciąż aktualna. Machulskiemu udało się stworzyć coś na pograniczu farsy, manifestu i marzenia o butelce Polo-Cockty, która smakuje jak wolność. Z zupełnie innej beczki – ale równie trudno w to uwierzyć – jest „Biały smok”, czyli jeden z najbardziej egzotycznych przypadków w historii polskiej kinematografii. Koprodukcja z USA, w której Christopher Lloyd biega po Górach Stołowych, to film o ambicjach tak dużych, że scenografia musiała czasem nadążać za nimi dopiero w postprodukcji. Animowany smok, ekipa od wszystkiego i reżyser balansujący na granicy wyczerpania – wszystko to tworzy projekt, który dziś można uznać za osobliwy artefakt: dziwny, chaotyczny, ale hipnotyzujący swoją determinacją. Na finał „Cudowne dziecko” – PRL-owski flirt z kinem superbohaterskim i Nową Przygodą. Trzynastoletni chłopak odkrywa w sobie zdolności psychokinetyczne i musi je okiełznać, zanim przypadkowo wysadzi pół miasta. Film zaskakuje skalą i tempem: są pościgi, wybuchy, momenty zadumy, a wszystko to w oprawie godnej ówczesnego „kino familijnego science fiction”. To też jeden z najbardziej nieoczywistych przykładów polskiego kina młodzieżowego, w którym napięcie między powagą tematu a groteskowością formy działa na korzyść filmu.
W 1 kinie
Mimo ze Maja poswieciła aktorstwu całe swoje zycie, nie wierzy w siebie i swoje mozliwosci. Uwaza, ze jest w tej wiekszosci studentow, ktorzy nie znajda pracy po szkole teatralnej. Dlatego po ukonczeniu aktorstwa planuje aplikowac na marketing i zarzadzanie. Wszystko zmienia sie, gdy na jej drodze staje nowy rezyser. Charyzmatyczny mezczyzna ma poprowadzic studentow do dyplomu. Dajac Mai głowna role Lady Makbet, przywraca jej nie tylko miłosc do aktorstwa, ale i wiare w siebie. Wkrotce okaze sie jednak, ze to nie przedstawienie dyplomowe bedzie głownym celem Mai, ale zdemaskowanie prawdziwej natury rezysera.Film jest pełnometrazowym debiutem fabularnym reżysera.
W 3 kinach
W nowych okolicznościach kwarantanna jest bezwzględnie egzekwowana. Niektórzy znaleźli sposób na przetrwanie wśród zarażonych. Jedna z takich grup ocalałych znajduje się na niewielkiej wyspie połączonej z lądem dobrze strzeżonym przejściem . Kiedy jeden z członków grupy opuszcza wyspę i wyrusza w podróż do mrocznego serca krainy, odkrywa tajemnice i straszne rzeczy, które się zdarzyły.
W 1 kinie
THE WEEKND – jedna z największych gwiazd współczesnej muzyki oraz JENNA ORTEGA I BARRY KEOGHAN w niezwykłym filmowym widowisku wizjonerskiego reżysera Treya Edwarda Shultsa.Spektakularne obrazy, przebojowa muzyka i niepokojący, mroczny klimat zachwycą nie tylko fanów THE WEEKND.Gdzieś na granicy jawy i snu, życia i śmierci nieznajoma fanka próbuje pomóc swojemu idolowi odnaleźć prawdę o sobie.Muzyk cierpiący na bezsenność daje się wciągnąć nieznajomej w niebezpieczną grę, podczas której odkryje głęboko skrywaną prawdę o sobie.
W 1 kinie
Bong Joon-ho: Filmowiec społecznie zaangażowany – wykład Dawida Głowni. Nie będzie przesady w stwierdzeniu, że Joon-ho Bong jest nie tylko jednym z najbardziej rozpoznawalnych reżyserów filmowych, ale i symbolem renesansu tamtejszego kina i jego międzynarodowych sukcesów. Bong zaliczany jest do grona „komercyjnych autorów” – reżyserów, którzy choć pracują w ramach kina głównego nurtu, a punkt wyjścia dla ich twórczości stanowią popularne gatunki, dostarczają widowni filmów wartościowych pod względem artystycznym, zawierających wyraźny rys autorski i wyróżniających się na tle całokształtu południowokoreańskiej kinematografii. Podczas prelekcji Dawid Głownia przybliży uczestnikom i uczestniczkom dorobek twórcy takich filmów jak „Parasite”, „Snowpiercer: Arka przyszłości”, „Zagadka zbrodni” i niedawny „Mickey 17”, przebieg jego kariery oraz powracające w jego twórczości wątki i motywy. Szczególny nacisk zostanie położony na przewijającą się w każdym filmie tego filmowca – niezależnie od tego, czy tworzy thriller, monster movie czy czarną komedię – problematykę społeczną, stanowiącą wyraz jego niezwykłej wrażliwości. Dawid Głownia – doktor nauk o sztuce, pracownik Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego. Jego zainteresowania obejmują historie kina, ze szczególnym uwzględnieniem kina Japonii i Korei Południowej, marginesy światowego kina gatunków, historię komiksu amerykańskiego i szeroko rozumianą społeczną refleksję nad kulturą popularną. Autor dwóch książek o kinie w Japonii oraz licznych artykułów. W wolnych chwilach prowadzi fanpejdż i blog – Pan Optykon. 20.06.2025 | godz. 17:00 DBP | Rynek 58 | I piętro | Biblioteka Koreańska wstęp wolny
W 1 kinie
Wioska ukryta pośród wysokich pasm Himalajów to dom dla Pemy, która właśnie wyszła za mąż za trzech braci. Gdy jeden z nich wyjeżdża, miejscowych obiegają plotki związane z ciążą kobiety. Nie mija wiele czasu, a Pema otrzymuje informację o zaginięciu męża. Postanawia więc wyruszyć w góry, aby odnaleźć ukochanego. Wędrówka jest nie tylko przeprawą kobiety po malowniczych krajobrazach, ale staje się dla niej także transformującą podróżą w głąb siebie."Shambhala" to pierwszy nepalski film, który dostał się do konkursu głównego festiwalu Berlinale. Film przyjmuje medytacyjną, miejscami oniryczną formę, na którą składają się monumentalne widoki surowej przyrody i powolny tryb życia tamtejszej społeczności. Obserwujemy tradycje i zwyczaje lokalnej kultury, w której naturalizm spotyka się elementami nowoczesności. Nasycone mistycyzmem i przesiąknięte buddyjską filozofią kino drogi z motywem walki o honor. Historia Pemy ukazuje determinację do podążania własną ścieżką i refleksję nad tożsamością oraz rolą kobiet w tradycyjnej społeczności. "Shambhala" to pełne subtelności doświadczenie wykraczające poza szablonowe schematy narracyjne.
W 2 kinach
Czy kiedyś czułaś się gorsza, odrzucona, niekochana, samotna, wściekła? Czy zrobiłabyś absolutnie wszystko, żeby poczuć się piękna?"Brzydka siostra" to historia Elwiry , która żyje w cieniu swojej bajecznie pięknej przyrodniej siostry. W świecie, gdzie uroda to waluta, a królewski bal przypomina bezwzględne igrzyska, Elwira postanawia za wszelką cenę poślubić księcia. Największą przeszkodą, aby podbić serce wymarzonego mężczyzny i rozpocząć nowe lepsze życie, jest Kopciuszek.To nie jest bajka dla grzecznych dziewczynek, to obrzydliwie wciągająca opowieść o obsesji piękna, aż do bólu, która fascynuje, miażdży i zostawia ślad.
W 1 kinie
Technologia nas otacza. Co właściwie to oznacza?Czy poznajesz te przedmioty? Pogadajmy chwilę o tym.W programie:Bella w brzuszku – ŁadowarkaPrzedszkolaki – Okulary termowizyjneAgatka i komputerReksio telewidzBella w brzuszku – Fotel do masażu
W 1 kinie
Początek drugiej wojny światowej. Po inwazji hitlerowskich Niemiec na Polskę na rozkaz Józefa Stalina 17 września 1939 na polskie ziemie wkraczają również oddziały armii radzieckiej. Wszyscy polscy oficerowie trafiają do sowieckiej niewoli. Anna, żona rotmistrza Pułku Ułanów w Krakowie, czeka na męża, a oczywiste dowody, że został zamordowany prze Rosjan przyjmuje z niedowierzaniem. Żona generała w kwietniu 1943 roku dowiaduje się o śmierci męża po odkryciu przez Niemców masowych grobów polskich oficerów w lesie katyńskim. Milczenie i kłamstwa na temat zbrodni także po wojnie rozrywają serce Agnieszce, siostrze pilota, który podzielił los pozostałych polskich żołnierzy. Jedynym ocalałym będzie przyjaciel rotmistrza, Jerzy, który wstąpi do Ludowego Wojska Polskiego.
W 1 kinie
Retransmisja z Arena di Verona • Przedstawienie zarejestrowano latem 2022 rokuNajsłynniejsza opera świata, śpiewacy o międzynarodowej renomie, monumentalne dekoracje i klasyczne kostiumy – zapraszamy przed wielki ekran na przygotowany z rozmachem spektakl „Carmen” Bizeta, który został zarejestrowany w 2022 roku podczas letniego Festiwalu Operowego w Arena di Verona.Tę inscenizację przygotował wiele lat temu jeden z najważniejszych reżyserów operowych XX wieku, nieżyjący już Franco Zeffirelli. Jego legendarne przedstawienie do dziś grane jest w werońskim amfiteatrze ku zachwytowi rozentuzjazmowanej publiczności. Tym razem wystąpiły w nim gwiazdy mediolańskiej La Scali, nowojorskiej The Metropolitan Opera, weneckiego Teatro La Fenice i wiedeńskiej Staatsoper: Elīna Garanča jako Carmen, Brian Jagde jako Don José, Maria Teresa Leva jako Micaëla i Claudio Sgura jako toreador Escamillo. Przedstawieniem z werwą zadyrygował Marco Armiliato, na co dzień związany z najważniejszymi scenami operowymi świata.„Carmen” to opera, która podczas swojej prapremiery spotkała się z odrzuceniem, głównie ze względu na „wulgarną” tematykę i „niestosowne” pomieszanie komedii z tragedią. Ognista Cyganka Carmen sama wybiera sobie kochanków, a jej uroda i temperament nie pozwalają żadnemu mężczyźnie przejść obok niej obojętnie. Oficer Don José pomaga jej uciec z aresztu i przeżywa z nią chwile szczęścia, choć przez to staje się dezerterem i bandytą. Gdy zostaje w końcu odrzucony przez niestałą w uczuciach i kochającą wolność Carmen, zabija ją.Szybko jednak „Carmen” zawładnęła sercami publiczności. Hiszpańskie rytmy, słynne melodie habanery, seguidilli i kupletów toreadora czynią z niej wielki operowy przebój.Przedstawienie trwa około 3 godzin i 15 minut (w tym jedna przerwa)
W 1 kinie
Impresjonizm to jeden z najważniejszych nurtów w historii sztuki. Dzieła impresjonistów są podziwiane przez miliony widzów odwiedzających muzea i galerie sztuki.Początki były jednak trudne. Impresjoniści i ich sztuka byli odrzucani przez publiczność. Wszystko zmieniło się w 1874 roku. Pierwsi impresjoniści, „spragnieni niezależności”, dokonali przełomu, organizując własną wystawę poza oficjalnymi kanałami. Narodził się impresjonizm, a świat sztuki zmienił się na zawsze.Co doprowadziło do pierwszej przełomowej wystawy 150 lat temu? Kim były osobowości, które dzierżyły swoje pędzle w tak radykalny i prowokacyjny sposób? Spektakularna wystawa w Musée d’Orsay pozwala spojrzeć świeżym okiem na tę niezwykłą opowieść o pasji i buncie. Historia nie jest opowiadana przez historyków i kuratorów, ale słowami tych, którzy byli świadkami świtu impresjonizmu: artystów, prasy i mieszkańców Paryża w 1874 roku.„Wystawa w kinie” („Exhibition on Screen”) to prezentacja kolekcji najwybitniejszych artystów malarstwa z najważniejszych muzeów na całym świecie. Na dużym ekranie, w znakomitej jakości obrazu HD są pokazane wystawy tematyczne, uchwycone w specjalny, dostosowany do warunków kinowych sposób. Arcydzieła malarstwa, rzeźby i grafiki będzie można oglądać na kinowym ekranie z różnych perspektyw, zaś wędrówce po salach galeryjnych i muzealnych towarzyszą historie dzieł, biografie artystów, wypowiedzi ekspertów analizujących styl i technikę obrazów.
W 1 kinie
Magdalena, znana aktorka warszawska, jedzie po latach do rodzinnego, prowincjonalnego miasteczka na pogrzeb dziadka. W pociągu poznaje Olka, młodego chłopaka, który odprowadza ją aż pod sam dom i później obserwuje na cmentarzu. Na stypie obecna jest cała małomiasteczkowa elita zachowująca niegdysiejsze konwenanse. Mecenas Rennert - dawny wielbiciel Magdaleny - zaprasza ją na kolację. Ale wcześniej, w kawiarni,ona spotyka Olka, z którym czas płynie jej beztrosko i przyjemnie..
W 1 kinie
Specjalny przedpremierowy pokaz filmu. Dostępny wyłącznie w Cinema City i BNP Paribas IMAX®. Zajmij pole position i zobacz jako pierwszy megaprodukcję Apple Original Films, w której Brad Pitt wciela się w byłego kierowcę, który powraca do Formuły 1, wraz z Damsonem Idrisem jego kolegą z zespołu w APXGP, fikcyjnym zespole na starcie. Film jest kręcony podczas rzeczywistych weekendów Grand Prix, podczas których zespół rywalizuje z tytanami tego sportu.
W 1 kinie
Urodzony w chłopskiej rodzinie Tenzin Gjaco na XIV Dalajlamę został intronizowany w wieku niespełna pięciu lat. W trakcie kolejnych dekad, naznaczonych przemocą i wieloma konfliktami zbrojnymi, niestrudzenie działał na rzecz pokoju i ochrony naszej planety. Dzięki swojej inteligencji, wiedzy, ale i wielkiemu poczuciu humoru przez lata przekonywał o wyborze drogi do zbudowania zrównoważonego i dostatniego społeczeństwa. W 1989 roku uhonorowany został Pokojową Nagrodą Nobla.
W 1 kinie
200 lat po otwarciu i sto lat po nabyciu pierwszych dzieł Van Gogha, National Gallery gości największą w historii Wielkiej Brytanii wystawę Van Gogha. Van Gogh jest nie tylko jednym z najbardziej uwielbianych artystów wszech czasów, ale być może najbardziej niezrozumianym.Ten film to szansa na ponowne przyjrzenie się i lepsze zrozumienie tego kultowego artysty. Skupiając się na jego wyjątkowym procesie twórczym, Van Gogh: Poets & Lovers bada lata spędzone przez artystę na południu Francji, gdzie zrewolucjonizował swój styl. Van Gogha pochłonęła pasja opowiadania historii w jego sztuce, zamieniając otaczający go świat w żywe, wyidealizowaneprzestrzenie i symboliczne postacie.Poeci i kochankowie wypełniali jego wyobraźnię; wszystko, co robił na południu Francji, służyło tej nowej obsesji. Częściowo to spowodowało jego niesławne załamanie, ale nie powstrzymało jego kreatywności, gdy tworzył arcydzieło za arcydziełem. Odkryj jeden z najważniejszych okresów w historii sztuki w tym jedynym w swoim rodzaju pokazie.Film powstał w ścisłej współpracy z Galerią Narodową.
W 1 kinie
Historia Blanche Dubois, kobiety niezwykle delikatnej, znerwicowanej, szukającej swojego miejsca na świecie. Jedna z najsłynniejszych teatralnych historii rozgrywa się w parnej i wilgotnej aurze lat 40. ubiegłego wieku w Nowym Orleanie. To tam pod oknami mieszkania Kowalskich przejeżdża tramwaj, z którego pewnego dnia wysiada zmysłowa Blanche. Jej kruchy świat właśnie się rozsypuje, dlatego szukając pocieszenia, zwraca się ku swojej siostrze. Nie znajduje jednak u niej pocieszenia, bo twarz Stelli skryta jest w cieniu jej brutalnego męża. Duszna atmosfera zaczyna narastać. Dokąd zawiedzie bohaterów tramwaj, który jeździ ulicą Desire (pożądanie)?Polskie napisy do przedstawienia opracowano na podstawie przekładu Jacka Poniedziałka. Licencji na wykorzystanie tego przekładu udzieliła Agencja Dramatu i Teatru „ADiT”.
W 4 kinach
W filmie "F1", wyprodukowanym przez Apple Original Films, Brad Pitt wciela się w byłego kierowcę, który powraca do Formuły 1, wraz z Damsonem Idrisem jego kolegą z zespołu w APXGP, fikcyjnym zespole na starcie. Film jest kręcony podczas rzeczywistych weekendów Grand Prix, podczas których zespół rywalizuje z tytanami tego sportu.W gwiazdorskiej obsadzie znaleźli się nominowany do Oscara Kerry Condon, zdobywca Oscara Javier Bardem, zdobywca nagrody Emmy i nominowany do Złotego Globu Tobias Menzies, nominowana do nagrody Emmy Sarah Niles, Kim Bodnia i Samson Kayo. Joseph Kosinski ("Top Gun: Maverick") reżyseruje i produkuje film wraz z Jerrym Bruckheimerem i Chadem Omanem wraz z Jerry Bruckheimer Films; Pittem, Dede Gardner i Jeremym Kleinerem z Plan B Entertainment oraz Lewisem Hamiltonem pod jego szyldem Dawn Apollo Films.Film powstał we współpracy z Formułą 1® i społecznością F1, w tym 10 zespołami F1 i ich kierowcami, FIA i promotorami wyścigów. Prezes Copper Penni Thow pełni funkcję producenta wykonawczego.Film, zrealizowany we współpracy z Formułą 1®, jest zanurzony w ekscytującym i kinowym świecie F1.
W 1 kinie
Dwunastoletni Piotr od zawsze fascynował się niezwykłymi zdolnościami iluzjonistów. Pewnego dnia odkrywa u siebie zdolności psychokinetyczne. Po wywołaniu serii wybuchów i eksplozji, jego zdolności wychodzą na jaw. Zostaje odizolowany w ośrodku medycznym i poddany niekończącym się badaniom. Nie mogąc znieść izolacji od świata i przyjaciół, ucieka ze szpitala i dzięki wsparciu nowo poznanego przyjaciela - genialnego, młodego wiolonczelisty - Aleksandra, stara się zapanować nad swoimi mocami. Tymczasem w mieście zdarza się groźny wypadek - wojskowy helikopter, transportujący nowoczesną broń (bomba M) gubi swój ładunek. Pojemnik z niezwykle wybuchową substancją spada na miejską fabrykę chemiczną. Z uszkodzonego zbiornika wycieka kropla substancji, która powoduje olbrzymie zniszczenia. Każde poruszenie zbiornika grozi wydostaniem się reszty substancji i gigantyczną eksplozją, której wynikiem będzie zniszczenie całego miasta. Inspektor Policji, który zna zdolności Piotra i widzi w nich szansę na uratowanie miasta; odnajduje Piotra, który zgadza się pomóc. Piotr wykorzystując swoje umiejętności bezpiecznie neutralizuje zagrożenie, stając się miejscowym bohaterem.
W 1 kinie
Akcja rozgrywa się na Alasce wśród poszukiwaczy złota. Charlie jest jednym z nich. Jego przyjaciel, Jim, znajduje żyłę złota. Jednak radość z odkrycia trwa krótko - uderzony w głowę traci pamięć. Tymczasem Charlie zakochuje się w piękności z baru. Umawiają się na kolację w jego domku. Charlie trudzi się jednak na darmo. Dziewczyna nie przychodzi... Arcydzieło kina niemego!!!
FILTRUJ