W piątek 2 czerwca wiceprezes PKP Intercity Tomasz Gontarz zapowiedział, że spółka zamierza rozszerzyć sieć sprzedaży biletów na pociągi o kolejne platformy online i punkty stacjonarne. Uda się to zrealizować, dzięki wprowadzeniu (we wrześniu 2021 r.) nowego modelu sprzedaży agencyjnej, który wyróżnia się ujednoliconymi warunkami handlowymi dla wszystkich partnerów, co znacznie upraszcza kwestie formalne związane z nawiązaniem współpracy.
- Mając na uwadze komfort pasażerów, którzy z różnych powodów nie decydują się na zdalny zakup biletów, w najbliższym czasie przewoźnik planuje wprowadzić swoje usługi do kiosków, hoteli, sklepów spożywczych oraz na stacje benzynowe. Dzięki takiej strategii brak dworca i kasy biletowej PKP w najbliższej miejscowości nie będzie już stanowić problemu.PKP Intercity
Dokładny termin wprowadzenia biletów PKP Intercity do sprzedaży stacjonarnej w sklepach spożywczych czy na stacjach benzynowych nie jest jeszcze znany. - Będziemy o tym na bieżąco informować. Firmy zainteresowane sprzedażą biletów PKP Intercity mogą się do nas zgłaszać za pośrednictwem zakładki "Dla biznesu/Ujednolicony model sprzedaży agencyjnej" - informuje biuro prasowe PKP Intercity.
źródło: PKP Intercity