wroclaw.pl strona główna Przedsiębiorcy i biznes we Wrocławiu Przedsiębiorczy Wrocław - strona główna

Infolinia 71 777 7777

°C Pogoda we Wrocławiu

Jakość powietrza: dobra

Dane z godz. 07:20

wroclaw.pl strona główna

Reklama

  1. wroclaw.pl
  2. Przedsiębiorczy Wrocław
  3. Aktualności
  4. Hopsa powstała we Wrocławiu. Jak znaleźć ofertę dla dzieci?

Hopsa powstała we Wrocławiu. Jak znaleźć ofertę dla dzieci?

Data publikacji: Autor:

Edytuj w ACMS

Hopsa to pierwsza platforma w Polsce łącząca rodziców i organizatorów zajęć dodatkowych, wydarzeń, event’ów, warsztatów dla dzieci oraz ciekawych miejsc płatnych i bezpłatnych na spędzenie rodzinnego czasu. Aplikacja ułatwia w całym kraju znalezienie, zarezerwowanie i kupienie lokalnych wydarzeń dla dzieci do 12 roku życia.

Reklama

To dobry przykład, że jak się chce, to wszystko jest możliwe. Wrocławianka Katarzyna Gonda, absolwentka administracji na Uniwersytecie Wrocławskim i psychologii reklamy na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie – do tej pory wraz z mężem prowadziła usługi pralnicze. Teraz pracuje nad pierwszą w Polsce aplikacją, dzięki której rodzice szybko znajdą dla dzieci zajęcia dodatkowe w swojej okolicy, a jadąc do innego miasta bez kłopotu wybiorą atrakcje dla swojej rodziny.

– Pomysł zrodził się z samej potrzeby rodzica. Po urodzeniu córeczki Igi, jeszcze mamy dwóch synków Nikodema i Oliviera poczułam, że chciałabym zająć się zawodowo czymś co jest związane z dziećmi – mówi Katarzyna Gonda.

Przyznaje, że zawsze z mężem mieli problem w szybkim i prostym znalezieniu czegoś interesującego dla swoich dzieci. – Brak czasu i cierpliwości w szukaniu wydarzeń, no i nie było tego jednego miejsca, gdzie można w prosty sposób poszukać czegoś ciekawego. Doszłam do wniosku, że warto stworzyć takie miejsce i tak powstała Hopsa.

Aplikacja Hopsa łączy rodziców i organizatorów zajęć dodatkowych, wydarzeń, event’ów, warsztatów dla dzieci oraz ciekawych miejsc na spędzenie rodzinnego czasu. Wyszukując oferty będzie można podać m.in. wiek dziecka, lokalizację: koło domu, na osiedlu, czy w mieście, oraz czy szukamy oferty płatnej, czy bezpłatnej, a do tego preferowane godziny zajęć. Aplikacja będzie o zasięgu ogólnopolskim.

– Wyjeżdżając do innego miasta, nie wiem co jest tam interesującego. Wchodząc na Hopsa na pewno znajdę fajne wydarzenie – dodaje.

Na czas epidemii oferta online

Hopsa obejmuje wszelkiego rodzaju wydarzenia dla dzieci i całej rodziny, począwszy od placów zabaw w danym mieście po zajęcia płatne jednorazowe np. plastyczne, teatralne, taneczne, jak i szkolne oraz festyny czy muzea.

– Obecnie w okresie epidemii koronawirusa, bardziej niż kiedykolwiek, rodziny szukają nowych sposobów rozrywki, edukacji i inspirowania swoich dzieci. Jednak wielu z nas również musi pogodzić je z pracą i opieką, dlatego znalezienie czasu na przygotowanie nowych sposobów zabawy i nauki może być trudne. Wobec tego, na ten czas, wprowadziliśmy transmisje na żywo z zajęć dla dzieci i zajęcia online – wylicza Katarzyna.

Zespół i pieniądze na biznes

Zespół pracujący nad aplikacją stworzyła sama, m.in. korzystała z pomocy grafika i programisty, no i co podkreśla, od samego początku, mogła liczyć na wsparcie męża.

– Decydując się na stworzenie Hopsy miałam przeznaczony pewien budżet na budowanie aplikacji, ale wiedziałam, że to nawet nie 1/8 tego ile będę musiała jeszcze zainwestować. Nie zastanawiałam się skąd wezmę pieniądze, wiedziałam tylko, że mam działać – zaznacza.

Inwestor pojawił się przypadkiem. Poznał pomysł i uwierzył w jego powodzenie. Teraz są partnerami w biznesie.

– Już po naszym drugim spotkaniu wiedziałem, że idea Hopsy doskonale wpasowuje się w oczekiwania nas jako rodziców, a Kasia jest osobą, z którą chcę współpracować. Jak na brak doświadczenia w tego tupu projektach, doskonale wiedziała jak ten produkt ma końcowo wyglądać – podkreśla Jacek Szkólski – laureat rankingu organizowanego przez portal www.wroclaw.pl „30 Kreatywnych Wrocławia 2018”. W 2017 roku wg magazynu „Brief” uznany został za jednego z 50 najbardziej kreatywnych przedsiębiorców w Polsce. W tym roku sprzedał największą spółkę optyczną w Polsce i chce uczyć studentów i pomagać tym, którzy w biznesie dopiero startują.

Testy aplikacji

Aktualnie Hopsa jest w trakcie testów i prowadzone są rozmowy z klientami strategicznymi. Rodzice z nowej aplikacji będą mogli skorzystać na przełomie czerwca i lipca br.

Bądź na bieżąco z Wrocławiem!

Kliknij „obserwuj”, aby wiedzieć, co dzieje się we Wrocławiu. Najciekawsze wiadomości z www.wroclaw.pl znajdziesz w Google News!

Reklama