Kompleksowe Badania Ruchu we Wrocławiu 2024

 Najbardziej obciążonymi liniami autobusowymi są linie N,D i 145, a tramwajowymi: 21, 4, 23 co koresponduje z otwarciem tramwaj u na Nowy Dwór do którego linia 23 pojechała. Tu jednak poza Kompleksowym Badaniem Ruchu swoje badania napełnienia prowadzi wrocławskie MPK wyposażając część pojazdów w bramki indukcyjne, które zliczają pasażerów. Na tej podstawie np. dochodzi do zmian autobusów przegubowych w solo tak by optymalnie wykorzystywać potencjał przewozowy MPKOpis zdjęcia: Dwa wykresy słupkowe pokazujące średnią liczbę pasażerów dla:  Dziesięciu linii autobusowych (N, D, 145, 128, 106, 146, A, 121, 125). Dziesięciu linii tramwajowych (21, 4, 23, 16, 8, 2, 10, 9, 3, 11). Pierwszy wykres dotyczy linii tramwajowych: Linia nr 21: średnia liczba pasażerów około 90, Linia nr 4: średnia liczba pasażerów około 80, Linia nr 23: średnia liczba pasażerów około 70, Linia nr 16: średnia liczba pasażerów około 60, Linia nr 8: średnia liczba pasażerów około 55, Linia nr 2: średnia liczba pasażerów około 50, Linia nr 10: średnia liczba pasażerów około 45, Linia nr 9: średnia liczba pasażerów około 40, Linia nr 3: średnia liczba pasażerów około 35, Linia nr 11: średnia liczba pasażerów około 30. Drugi wykres przedstawia linie autobusowe: Linia nr D: średnia liczba pasażerów około 85, Linia nr 145: średnia liczba pasażerów około 80, Linia nr 128: średnia liczba pasażerów około 60, Linia nr 106: średnia liczba pasażerów około 55, Linia nr 146: średnia liczba pasażerów około 50, Linia nr A: średnia liczba pasażerów około 45, Linia nr 121: średnia liczba pasażerów około 40, Linia nr 125: średnia liczba pasażerów około 35. UM Wrocławia
Przesuń zdjęcie palcem
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze

Linie autobusowe i tramwajowe o największym średnim napełnieniu pasażerów

Najbardziej obciążonymi liniami autobusowymi są linie N,D i 145, a tramwajowymi: 21, 4, 23 co koresponduje z otwarciem tramwaj u na Nowy Dwór do którego linia 23 pojechała. Tu jednak poza Kompleksowym Badaniem Ruchu swoje badania napełnienia prowadzi wrocławskie MPK wyposażając część pojazdów w bramki indukcyjne, które zliczają pasażerów. Na tej podstawie np. dochodzi do zmian autobusów przegubowych w solo tak by optymalnie wykorzystywać potencjał przewozowy MPK

Opis zdjęcia: Dwa wykresy słupkowe pokazujące średnią liczbę pasażerów dla: Dziesięciu linii autobusowych (N, D, 145, 128, 106, 146, A, 121, 125). Dziesięciu linii tramwajowych (21, 4, 23, 16, 8, 2, 10, 9, 3, 11). Pierwszy wykres dotyczy linii tramwajowych: Linia nr 21: średnia liczba pasażerów około 90, Linia nr 4: średnia liczba pasażerów około 80, Linia nr 23: średnia liczba pasażerów około 70, Linia nr 16: średnia liczba pasażerów około 60, Linia nr 8: średnia liczba pasażerów około 55, Linia nr 2: średnia liczba pasażerów około 50, Linia nr 10: średnia liczba pasażerów około 45, Linia nr 9: średnia liczba pasażerów około 40, Linia nr 3: średnia liczba pasażerów około 35, Linia nr 11: średnia liczba pasażerów około 30. Drugi wykres przedstawia linie autobusowe: Linia nr D: średnia liczba pasażerów około 85, Linia nr 145: średnia liczba pasażerów około 80, Linia nr 128: średnia liczba pasażerów około 60, Linia nr 106: średnia liczba pasażerów około 55, Linia nr 146: średnia liczba pasażerów około 50, Linia nr A: średnia liczba pasażerów około 45, Linia nr 121: średnia liczba pasażerów około 40, Linia nr 125: średnia liczba pasażerów około 35.

Reklama